خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شعار سال باید به یک گفتمان ملی تبدیل و فصل  الخطاب همگان باشد

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه موضوع شعار سال باید به یک گفتمان ملی تبدیل و فصل  الخطاب همگان باشد، یادآور شد: شعار سال فصل الخطاب عمومی به آحاد مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۳۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

شعار سال باید به یک گفتمان ملی تبدیل و فصل  الخطاب همگان باشدسردار مظاهر مجیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری به اهمیت این موضوع پرداخت و اظهار کرد: طی یک دهه گذشته رهبر معظم انقلاب شعارهای سال را بر محورهای اقتصادی قرار داده و در چند سال گذشته بر حوزه تولید تاکید دارند.

وی با بیان اینکه نامگذاری شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال»، «حمایت از کالای ایرانی»، «رونق تولید» و «جهش تولید» و «تولید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در راستای حمایت از بخش تولید و فرهنگ‌سازی در این موضوع است، گفت: یکی از بسترهای اصلی برای رسیدن به تعادل اقتصادی در کشور توجه به تولیدات داخلی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با  اشاره به فرموده رهبری که در سال گذشته «جهش تولید» تا حدّ قابل قبولی در بخش‌هایی از کشور تحقق یافت، افزود: در بحث تولید بستر نسبی در کشور فراهم شده بنابراین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) امسال نیز شعار سال گذشته را به شکلی دیگر که می‌تواند در راستای جهش تولید باشد، نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه پشتیبانی‌ها و مانع زادیی‌ها  در کنار تولید  نشانگر این است که در کشور از تولید حمایت و پشتیبانی لازم صورت نگرفته و موانع بسیاری برای آن وجود داشته است، ادامه داد: با توجه به تحقق نیافتن شعار سال گذشته، مقام معظم رهبری برای امسال در کنار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها  را اختصاص دادند تا مسئولین و سیاستگذاران در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع برنامه‌ریزی کنند.

سردار مجیدی با تاکید بر اهمیت پشتیبانی از تولید و اقتصاد ملی، با بیان اینکه دشمنان انقلاب طی چند سال گذشته هربه هایی در راه شکوفایی اقتصاد کشور وارد می‌کنند، افزود: امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با نگاه حکیمانه طی یک دهه در کشور بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و راه علاج مشکلات اقتصادی را در این موضوع می‌دانند.

وی در ادامه با تأکید بر تلاش برای تحقق شعار سال تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک گفتمان ملی برای همه مردم و همه افرادی که می‌توانند در این زمینه ظرفیت ایجاد کنند، تبدیل شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در تشریح مهمترین دستاورد تحقق شعار سال، تولید ملی را محور اساسی در حل مشکلات اقتصادی دانست و بیان کرد: چنانچه تولید ملی جهش و شتاب بگیرد، موضوع اشتغال و بسیار از مشکلات اقتصادتی و معیشتی مردم حل خواهد شد.

وی دستیابی به استقلال اقتصادی و مقاوم شدن اقتصاد در برابر تحریم‌ها و تکانه‌های خارجی را مهم‌ترین دستاورد تحقق شعار سال دانست و تاکید کرد: به طور قطع ما یک تجربه دفاع مقدس داشتیم که نتیجه آن، این شد که توانستیم روی پای خود بایستیم و چنانچه شعار سال تحقق یابد، استقلال اقتصادی برای کشور جمهوری اسلامی مهیا خواهد شد.

سردار مجیدی لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی و جهش تولید را حمایت از تولید و رفع موانع آن دانست  و گفت: در صورت دستیابی به استقلال اقتصادی و رشد و توسعه اقتصاد، مشکلات اقتصادی و معیشتی رفع و رفاه اقتصادی، افزایش درآمد ملی، افزایش اشتغال و ... حاصل خواهد شد.

وی در همین رابطه به انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه اشاره و بیان کرد: با توجه به تغییراتی که امسال در دولت ایجاد خواهد شد امیدواریم که یک حرکت جدید با یک روش جهادی و یک نفس تازه که کشور بتواند این مسیر مهم را طی کند و مانع را پشت سربگذارد، ایجاد می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه موضوع شعار سال باید به یک گفتمان ملی تبدیل و فصل  الخطاب همگان باشد، یادآور شد: شعار سال فصل الخطاب عمومی به آحاد مردم و مسئولان است و باید همگی روی هدف اصلی و تحقق شعار سال برنامه‌ریزی کنند و متوجه این موضوع باشند که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن درگیر هستیم که تمام تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها را انجام می‌دهد تا از طریق مسائل اقتصادی به کشور ضربه وارد کند.

وی اضافه کرد: لازمه مقابله با دشمن در جنگ اقتصای و سلاح کاربردی در این عرصه این است که ظرفیت‌های تولید داخلی را به حداکثر برسانیم و بتوانیم بر روی پای خود بایستیم که در این صورت به یقین به یک پیروزی بزرگ دست یافته و دشمن را شکست خواهیم داد.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با یک حرکت جهادی به شعار سال جامه عمل بپوشانیم و موضوع شعار سال را به یک گفتتمان ملی تبدیل کنیم تا بتوانیم همه با هم یک حرکت جهادی را انجام داده و با کمک و یاری خداوند همکاری‌های لازم در این زمینه را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات